Кожному автомобілісту знайома ситуація, коли акумулятор розряджається у дуже незручний момент. Причин для цього вдосталь, а ось виправити це можливо завдяки зарядному або пуско-зарядному пристрою.
Асортимент ЗП та ПЗП широкий. Пристрої відрізняються параметрами струму, напруги, температурними режимами застосування, зовнішнім виглядом, наявністю чи відсутністю кількості автоматики тощо. Всі сучасні зарядні та пуско-зарядні пристрої компактні, легкі, зручні та працюють від мережі змінного струму.
Відмінність ЗП та ПЗП
Різниця між зарядним і пуско-зарядним пристроєм закладена вже в їх назві.
- Зарядний пристрій призначений виключно для заряджання акумулятора, який не повністю розряджений. Оптимальний варіант для періодичного заряджання двигуна автомобіля перед запуском.
- Пусковий пристрій (той же бустер) відрізняється від зарядного збільшеним у кілька разів зарядним струмом, що дозволяє відновити роботу повністю розрядженої батареї. Але після “реанімування” АКБ все одно потребує зарядки.
- Пуско-зарядний пристрій є універсальним рішенням. Він допоможе швидко повернути до життя розряджену АКБ і зарядити її до потрібного рівня.
Як обрати пристрій?
Для точного вибору зарядного або пуско-зарядного пристрою, необхідно знати технічні параметри вашого акумулятора. Рекомендується, щоб пусковий струм акумулятора збігався з пусковим струмом пристрою або був вищим не більше ніж на 10%. Сила струму може бути вищою, але не нижче.
Важливо: не радимо заряджати батарею збільшеним струмом оскільки це може призвести до завчасного зносу внутрішніх елементів (пластин), а відповідно, скоротити термін служби акумулятора.
Щоб обрати пристрій, який буде повністю задовольняти ваші потреби, треба відповісти на наступні питання:
- Чи потрібний режим пуску або достатньо лише зарядної функції?
Тут відповідь очевидна: у першому випадку купуємо пуско-зарядний пристрій, у другому беремо звичайний зарядний прилад.
- Яка потрібна потужність?
Цю відповідь ми знайдемо за показником ємності автомобільної батареї, що буде заряджатися.
- Яка потрібна напруга?
Мотоциклу вистачить режиму напруги 6 Вольт. Для легкового автомобіля беріть пристрій, що працює з АКБ напругою 12 Вольт. Ну а для фур, вантажівок та автобусів, у яких встановлені спарені АКБ по 12 Вольт, потрібно вибирати пуско-зарядний пристрій з режимом напруги 24 Вольти.
- Де будемо користуватися?
Якщо плануєте користуватися пристроєм у гаражі, в домашніх умовах або на СТО, тоді вам підійде мережевий ПЗП, адже електрична мережа буде завжди під рукою. Якщо ж плануєте мати вірного помічника з собою та бути готовим до пригод у дорозі, ваш вибір — автономний пуско-зарядний пристрій.
Визначивши свої потреби у роботі з пуско-зарядним пристроєм та дізнавшись показники акумулятора, який буде заряджатися, можна сміливо переходити до вибору оптимальної для вашого автомобіля моделі. Купити якісні зарядні або пуско-зарядні пристрої ви також можете у нашому інтернет-магазині Revolt.