Кожному автомобілісту знайома ситуація, коли акумулятор розряджається у дуже незручний момент. Причин для цього вдосталь, а ось виправити це можливо завдяки зарядному або пуско-зарядному пристрою.

Асортимент ЗП та ПЗП широкий. Пристрої відрізняються параметрами струму, напруги, температурними режимами застосування, зовнішнім виглядом, наявністю чи відсутністю кількості автоматики тощо. Всі сучасні зарядні та пуско-зарядні пристрої компактні, легкі, зручні та працюють від мережі змінного струму.

Відмінність ЗП та ПЗП

Різниця між зарядним і пуско-зарядним пристроєм закладена вже в їх назві.

  • Зарядний пристрій призначений виключно для заряджання акумулятора, який не повністю розряджений. Оптимальний варіант для періодичного заряджання двигуна автомобіля перед запуском.
  • Пусковий пристрій (той же бустер) відрізняється від зарядного збільшеним у кілька разів зарядним струмом, що дозволяє відновити роботу повністю розрядженої батареї. Але після “реанімування” АКБ все одно потребує зарядки.
  • Пуско-зарядний пристрій є універсальним рішенням. Він допоможе швидко повернути до життя розряджену АКБ і зарядити її до потрібного рівня.

Як обрати пристрій?

Для точного вибору зарядного або пуско-зарядного пристрою, необхідно знати технічні параметри вашого акумулятора. Рекомендується, щоб пусковий струм акумулятора збігався з пусковим струмом пристрою або був вищим не більше ніж на 10%. Сила струму може бути вищою, але не нижче.

Важливо: не радимо заряджати батарею збільшеним струмом оскільки це може призвести до завчасного зносу внутрішніх елементів (пластин), а відповідно, скоротити термін служби акумулятора.

Щоб обрати пристрій, який буде повністю задовольняти ваші потреби, треба відповісти на наступні питання:

  • Чи потрібний режим пуску або достатньо лише зарядної функції? 

Тут відповідь очевидна: у першому випадку купуємо пуско-зарядний пристрій, у другому беремо звичайний зарядний прилад.

  • Яка потрібна потужність? 

Цю відповідь ми знайдемо за показником ємності автомобільної батареї, що буде заряджатися. 

  • Яка потрібна напруга? 

Мотоциклу вистачить режиму напруги 6 Вольт. Для легкового автомобіля беріть пристрій, що працює з АКБ напругою 12 Вольт. Ну а для фур, вантажівок та автобусів, у яких встановлені спарені АКБ по 12 Вольт, потрібно вибирати пуско-зарядний пристрій з режимом напруги 24 Вольти.

  • Де будемо користуватися?

Якщо плануєте користуватися пристроєм у гаражі, в домашніх умовах або на СТО, тоді вам підійде мережевий ПЗП, адже електрична мережа буде завжди під рукою. Якщо ж плануєте мати вірного помічника з собою та бути готовим до пригод у дорозі, ваш вибір — автономний пуско-зарядний пристрій.

Визначивши свої потреби у роботі з пуско-зарядним пристроєм та дізнавшись показники акумулятора, який буде заряджатися, можна сміливо переходити до вибору оптимальної для вашого автомобіля моделі. Купити якісні зарядні або пуско-зарядні пристрої ви також можете у нашому інтернет-магазині Revolt.